Dieta pro líné holky!

28. dubna 2008 v 17:04 | Lusy Loose |  Hubnutí
Jste tak trochu líná něco dělat jako Nicky Hiltonová , ale přesto chcete mít stejně dokonalou postavu? Zkuste její tipy!

"Nemůžu žít bez čokolády."
Musíme uznat, že vyměnit něco tak dobrého, jako je čokoláda, za čerstvé ovoce je fakt drastické. Takže pokud to bez ní vážně nemůžete vydržet, dejte si místo čokoládové tyčinky raději výtečnou horkou čokoládu. Ušetříte tak 250 kcal a až 10 g tuku!

"Jídlo hodně solím."
Doporučená denní dávka soli je 6 g, ale téměř tři čtvrtě jí je už obsaženo ve vlastním jídle, dokonce i v sušenkách! Pokud vám tedy bude stále připadat, že váš pokrm potřebuje ještě dosolit, raději si ho ochuťte česnekem, zázvorem nebo čerstvými bylinkami.

"Nejím ovoce."
Pokud chcete rychle shodit, je konzumace ovoce a zeleniny ten nejlepší způsob, jak toho dosáhnout! Jestli vás ale nebaví je chroupat, připravte si z nich koktejl podle vlastní chuti. Ovocné a zeleninové koktejly, pyré a dřeně obsahují málo kalorií i tuku, ale zato jsou přímo nadupané vitaminy a minerály!

"Pořád mám hlad."
Zní to sice zvláštně, ale pokud budete jíst víckrát denně, zhubnete. Udržíte tak totiž metabolismus stále aktivní, nebudete mít vlčí hlad a nebudete se přejídat. Zkuste najet na pravidelnou stravu, tzn. na pět malých porcí denně. Vyplatí se vám to!

"Nepiju dost vody."
Jestli máte problém vypít doporučených osm sklenic vody denně, které pomáhají odstraňovat z vašeho organismu toxiny a čistit vaši pleť, máme pro vás náhradní řešení. Dostatek tekutin přijmete i pojídáním ovoce a zeleniny, které obsahují až 95 procent vody. Zkuste třeba okurky, brokolici nebo vodní meloun.

"Miluju mléčné výrobky."
Plnotučné sýry, mléko a jogurty nejsou zrovna to pravé ořechové pro vaši štíhlou linii! Zvolte proto radši jejich nízkotučné varianty, které taky obsahují vitaminy A, B, D, proteiny a vápník.

"Nechci se vzdát alkoholu."
Asi každý občas rád zajde se známými na skleničku. Pokud to ale s hubnutím myslíte vážně, zapomeňte na tvrdý alkohol a dejte si maximálně víno. A místo sklenky červeného zvolte raději osvěžující střik z bílého. Ušetříte až 65 kcal!

"Jsem závislá na cukru."
Pokud si čaj nebo kávu zásadně sladíte, zkuste si místo toho dát bylinkový čaj. Omezíte tak kalorie i kofein a navíc vám poděkují vaše zuby, které se s cukrem nemají příliš v lásce. Rozhodnete-li se třeba pro mátový, jahodový nebo heřmánkový čajík, pochutnáte si, podpoříte svůj trávicí systém a zkrátka nepřijde ani vaše pleť, které bylinky jen prospějí!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 ViKi ViKi | Web | 28. dubna 2008 v 17:10 | Reagovat

Juj nestojí upe u mě tho ne , ale je f kuchyni a každou chvíli sem de a řiká, ať to snim :( Já jí neci...už jenom pro můj dobrej pocit no...

2 ViKi ViKi | Web | 28. dubna 2008 v 17:20 | Reagovat

Oki du na to....dikes xD

3 ViKi ViKi | Web | 28. dubna 2008 v 17:27 | Reagovat

Hurrrrááá....máti šla se psem..du to vylejt xD

4 ♥Hanulka♥ ♥Hanulka♥ | Web | 28. dubna 2008 v 17:49 | Reagovat

Jhéé dikes a newish kolik stoji asi ták???ja tet mela hodne velky vydaje wish xD

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.